Asistentziaren kalitatearen eraginkortasuna informazio-sistemen bidez
Kasuen kudeaketa sistematizatzeko, haien trazabilitatea ziurtatzeko eta datuekin kudeatzeko beharrak baldintzatu zuen asistentzia-kudeaketarako informazio-sistema bat definitzea eta garatzea.
Softwarea diseinatzeko, une oro hartu zen kontuan gure asistentzia-kalitatearen eredua, pertsona/pazientea ardatz duen eredua, integrala eta diziplinartekoa.
Sistemaren ikuskeran erakundeko profesionalen talde osoak parte hartu zuen. Asistentzia-prozesuetako arduradunek eta talde teknikoetako arduradunek tresnaren diseinua bultzatu zuten, geriatriako eta gerontologiako ezagutzari, esperientziari eta jardunbide hobeei esker. Horrela, laguntza-kudeaketako, diziplina anitzeko kudeaketako behar guztiei erantzuten zien tresna bat diseinatzea lortu zen. Tresna horretan, arreta-helburuak partekatzen dira.
Ortogeriatriako unitateari buruzko postean, kasuari buruzko informazioa honela egituratzen da:
- Onarperaren buruzko informazioa (datu pertsonalak, ekonomikoak, erreferentziazko pertsonak, kontratua)
- Balorazio integrala (medikua, erizaintza, terapia okupazionala, fisioterapia, psikologikoa, soziala, etab.)
- Ikuspegi orokorra (gaitasunak, diagnostikoak eta arazoak, mendekotasunak eta arriskuak)
- Banakako arreta-plana (helburuak, ekintzak, esku hartzeko jarraibideak eta jarraipena)
- Diziplina arteko bilakaera
- Arretaren gorabeherak kudeatzea
- Dokumentazio klinikoa.
- Txostenak sortzea eta kanpoko laguntza-dokumentazioaren edozein formatu eransteko aukera
Egitura horri esker, taldeko profesional guztiek esku hartzeko eta kasuaren jarraipena egiteko beharrezkoa den informazioa eskura dezakete, profilaren arabera. Horrela, asistentzia-prozesu osoan informazioaren trazabilitatea, asistentzia-taldeko profesional guztien artean partekatutako informazioa eta uneoro informazioa eguneratzea ziurtatzen dugu.
Zer hobekuntza ekarri dizkigu SIGECAk Matia Fundazioan ezartzean?
- Informazio-sistema bat izatea kasuak kudeatzeko eta zentro sozionanitarioak kudeatzeko.
- Pertsona (pazientea, egoiliarra, erabiltzailea) ardatz duen laguntza-eredua ziurtatzen duen euskarri bat izatea.
- Informazioa jasotzea asistentzia-prozesuaren fluxuari jarraituz (arretaren jarraitutasuna)
- Arretaren eta kudeaketaren inguruko praktika profesionalak bateratzea
- Datuekin kudeatzea ahalbidetzea, bai maila indibidualean, bai zerbitzu eta erakundean
- Aplikazio horretan, datuaren sarrera bakarra eta dinamikoa da. Informazioa behin bakarrik sartuta, automatikoki eguneratzen da sistema osoan, bikoiztasunak saihestuz.
- Kasuaren diziplina anitzeko kudeaketa ahalbidetzea.
- Sistema Parametrizatua, laguntza-talde osoa eta, gainera, zerbitzu anitzekoa sar dadin eta erabil dezan
- Laguntza-kudeaketan laguntza-prozesuak sartzea, hala nola mantentze-lanak, garbitegia, elikadura
- Prozesuen kudeaketa eta erakundearen etengabeko hobekuntza erraztea
- Erakundearen talde-lanaren kultura indartzea
Une honetan, Ibermaticarekin lankidetzan, hedapen-proiektu bat jarri dugu abian, sektorean dugun tresna eta laguntza-kudeaketan duen eragina ezagut dadin.
Hori da asistentzia kudeatzeko sistemen garapenean dugun esperientzia, eta zuek, asistentzia kudeatzeko informazio-sistemak txertatuta dituzue? Gure zentroaren beharrei erantzuten al diezue? Zer duzue faltan eta horietan sartzea gustatuko litzaizueke?
Gehitu iruzkin berria