HasieraBlogaAsistentziaren kalitatearen eraginkortasuna informazio-sistemen bidez

Asistentziaren kalitatearen eraginkortasuna informazio-sistemen bidez

Kasuen kudeaketa sistematizatzeko, haien trazabilitatea ziurtatzeko eta datuekin kudeatzeko beharrak baldintzatu zuen asistentzia-kudeaketarako informazio-sistema bat definitzea eta garatzea.

Softwarea diseinatzeko, une oro hartu zen kontuan gure asistentzia-kalitatearen eredua, pertsona/pazientea ardatz duen eredua, integrala eta diziplinartekoa.

Sistemaren ikuskeran erakundeko profesionalen talde osoak parte hartu zuen. Asistentzia-prozesuetako arduradunek eta talde teknikoetako arduradunek tresnaren diseinua bultzatu zuten, geriatriako eta gerontologiako ezagutzari, esperientziari eta jardunbide hobeei esker. Horrela, laguntza-kudeaketako, diziplina anitzeko kudeaketako behar guztiei erantzuten zien tresna bat diseinatzea lortu zen. Tresna horretan, arreta-helburuak partekatzen dira.

Ortogeriatriako unitateari buruzko postean, kasuari buruzko informazioa honela egituratzen da:

  • Onarperaren buruzko informazioa (datu pertsonalak, ekonomikoak, erreferentziazko pertsonak, kontratua)
  • Balorazio integrala (medikua, erizaintza, terapia okupazionala, fisioterapia, psikologikoa, soziala, etab.)
  • Ikuspegi orokorra (gaitasunak, diagnostikoak eta arazoak, mendekotasunak eta arriskuak)
  • Banakako arreta-plana (helburuak, ekintzak, esku hartzeko jarraibideak eta jarraipena)
  • Diziplina arteko bilakaera
  • Arretaren gorabeherak kudeatzea
  • Dokumentazio klinikoa.
  • Txostenak sortzea eta kanpoko laguntza-dokumentazioaren edozein formatu eransteko aukera

Egitura horri esker, taldeko profesional guztiek esku hartzeko eta kasuaren jarraipena egiteko beharrezkoa den informazioa eskura dezakete, profilaren arabera. Horrela, asistentzia-prozesu osoan informazioaren trazabilitatea, asistentzia-taldeko profesional guztien artean partekatutako informazioa eta uneoro informazioa eguneratzea ziurtatzen dugu.

SIGECA4

 

Zer hobekuntza ekarri dizkigu SIGECAk Matia Fundazioan ezartzean?

  • Informazio-sistema bat izatea kasuak kudeatzeko eta zentro sozionanitarioak kudeatzeko.
  • Pertsona (pazientea, egoiliarra, erabiltzailea) ardatz duen laguntza-eredua ziurtatzen duen euskarri bat izatea.
  • Informazioa jasotzea asistentzia-prozesuaren fluxuari jarraituz (arretaren jarraitutasuna)
  • Arretaren eta kudeaketaren inguruko praktika profesionalak bateratzea
  • Datuekin kudeatzea ahalbidetzea, bai maila indibidualean, bai zerbitzu eta erakundean
  • Aplikazio horretan, datuaren sarrera bakarra eta dinamikoa da. Informazioa behin bakarrik sartuta, automatikoki eguneratzen da sistema osoan, bikoiztasunak saihestuz.
  • Kasuaren diziplina anitzeko kudeaketa ahalbidetzea.
  • Sistema Parametrizatua, laguntza-talde osoa eta, gainera, zerbitzu anitzekoa sar dadin eta erabil dezan
  • Laguntza-kudeaketan laguntza-prozesuak sartzea, hala nola mantentze-lanak, garbitegia, elikadura
  • Prozesuen kudeaketa eta erakundearen etengabeko hobekuntza erraztea
  • Erakundearen talde-lanaren kultura indartzea

Une honetan, Ibermaticarekin lankidetzan, hedapen-proiektu bat jarri dugu abian, sektorean dugun tresna eta laguntza-kudeaketan duen eragina ezagut dadin.

Hori da asistentzia kudeatzeko sistemen garapenean dugun esperientzia, eta zuek, asistentzia kudeatzeko informazio-sistemak txertatuta dituzue? Gure zentroaren beharrei erantzuten al diezue? Zer duzue faltan eta horietan sartzea gustatuko litzaizueke?

Egilea

Informatika ingeniaria

Egilea

Balorazio-arloko mediku arduraduna

Gehitu iruzkin berria

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • You may use [block:module=delta] tags to display the contents of block delta for module module.
  • You may use [view:name=display=args] tags to display views.
  • Web gune eta posta helbideak lotura bezala agertuko dira automatikoki.
  • Lineak eta paragrafoak automatikoki egiten dira.